بررسی طراحی چهار ویلای معروف در جای جای جهان

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: علی حسینی

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:











پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


بررسی طراحی چهار ویلای معروف در جای جای جهان

لا پلاژ، ویلای لوکس در پورتال نوس مایورکا که توسط پرلنتاچر ساخته شده است.

پرلنتاچر عقیده دارد معماری بسیار هماهنگ در یک باغ استوایی به طرز شگفت آوری زیبا است. لا پلاژ یک ویلای خانوادگی بهشتی با معماری خیره کننده است و به طور هماهنگ در یک باغ استوایی با استخر ادغام شده است.

طراحی ویلا به عنوان شاخه ای از معماری توانسته است رویای ساخت خانه های ویلایی لوکس و راحت را برای افراد با انتظارات و سلایق مختلف، محقق سازد. هر ساله در طراحی ویلا  همسو با گرایشها و نظریه های معماری، طرح و ایده های نوینی ارائه می شود. ایده های جذاب ساخت ویلا از دانش، ذوق و خلاقیت معماران سراسر جهان نشات می گیرند.

این عمارت رو به جنوب حریم خصوصی کاملی را ارائه می‌کند در حالی که تنها فاصله کمی با مرکز شهر پورتال نوس دارد.

لا پلاژ با معماری فوق‌العاده زیبا و متعادل خود، واقع در باغی استوایی با استخر شنا، بهشت یک خانواده است. رو به جنوب، کاملاً آرام و در عین حال در فاصله چند قدمی مرکز شهر پورتال نوس.

ویلا M در برلین، آلمان توسط GRAFT

طراحی GRAFT برای یک ویلای خصوصی در محله ارجمند Grunewald برلین، تفسیر مدرن و قابل توجهی از زندگی راحت در شهر را ارائه می دهد. شکل ذوزنقه ای، مجسمه ای و زبان معماری مدرن، نمادی از یک تخته سنگ در منظره یخبندان است و آن را از همسایگانش متمایز می کند. شکل متمایز و سه بعدی ساختمان چهار طبقه به نظر می رسد که از زمین بیرون آمده است. GRAFT برای طراحی خود قوانین کلاسیک طراحی ویلا را انتزاع کرد و به صورت دیجیتالی آنها را با پدیده های طبیعی ترکیب کرد که تکتونیک یک ویلا ( مربوط به ساختار پوسته زمین و فرآیندهای مقیاس بزرگی است که در آن رخ می دهد)را به سمت سنگ تراشی تغییر می دهد.

 

نما با صفحات سرامیکی پوشانده شده است که تصور یک تخته سنگ بزرگ را تقویت می کند. برش های افقی در سطح وجهی نما برای ایوان ها و لعاب های کف تا سقف به طور استراتژیک برای ایجاد ارتباط بصری با فضای سبز اطراف و در عین حال حفظ حریم خصوصی قرار داده شده اند. این ظاهر نامتقارن در فضای داخلی که در آن جابجایی های روان بین اتاق ها حس باز بودن ایجاد می کند منعکس می شود. پله های داخلی و شومینه، به ویژه، با قراردادهای طراحی مسکونی شکسته می شوند. نقطه مرکزی خانه اتاق نشیمن است، یک فضای باز منشوری و جادار که برای حداکثر راحتی طراحی شده است.

 

به غیر از آشپزخانه و اتاق نشیمن، دو اتاق اضافی در طبقه همکف، یک اتاق خواب مستر در طبقه بالا و همچنین یک راهرو بزرگ، تراس و چهار اتاق دیگر وجود دارد. طبقه بالا یک آپارتمان مستقل است که می تواند به طور انعطاف پذیر استفاده شود. ورودی، گاراژ دو نفره، فضاهای انباری و اسپا در طبقه پایین همکف قرار دارد. کفپوش سنگ تراورتن همچنین ارتباط با تخته سنگ را تقویت می کند.

 

پلان های طبقه به گونه ای طراحی شده اند که انعطاف پذیر باشند، به طوری که می توانند با شرایط متغیر زندگی ساکنان سازگار شوند. طبقات را می توان به آپارتمان های مستقل تقسیم کرد که از طریق راه پله بیرونی قابل دسترسی است. مواد برای دوام و قابلیت بازیافت انتخاب شدند و گرما توسط یک سیستم زمین گرمایی تامین می شود. جهت گیری ساختمان برای بهره وری انرژی بهینه شده است و عملکرد انرژی ساختمان از الزامات فعلی قانون صرفه جویی انرژی فراتر می رود.

معماران LASSA ویلا ایپسیلون، خانه ای تابستانی در فوینیکونتا یونان را طراحی می کنند

این اقامتگاه تابستانی که در یک باغ زیتون در جنوب پلوپونز واقع شده است، با یک بام سبز به شکل اپسیلون مشخص می شود که هم به عنوان گسترش قابل دسترسی از زمین عمل می کند و هم چشم اندازهای مهم را از داخل به بیرون قاب می کند. این پروژه توسط معماران مستقر در لندن و بروکسل، تئو سارانتوگلو لالیس و دورا سویجد از معماران LASSA طراحی شده است.

 

مسیرهای دوشاخه سقف سه حیاط را تعریف می کنند که نیمکره های مجزا را با اشغال خاص بسته به مسیر خورشید تشکیل می دهند. این خانه در بالای تپه ای واقع شده است که مناظری را به سمت خلیج شیزا و ساپینتزا و همچنین منظره کوه به سمت شرق ارائه می دهد. "ارتفاع خانه به نوک درختان زیتون محدود می شود تا امکان ادغام آن با چشم انداز اطراف فراهم شود." تئو سارانتوگلو لالیس فضاهای داخلی در دو بخش اصلی سازماندهی شده اند: یک منطقه خصوصی تر شامل سه اتاق خواب و دو حمام با چشم انداز به سمت شرق و یک منطقه مشترک تر به سمت جنوب شامل منطقه آشپزخانه و اتاق نشیمن که دسترسی مداوم به همه را فراهم می کند. سه حیاط گردش از طریق اطراف و بالای خانه یک گردشگاه پیوسته را تشکیل می دهد که شامل فعالیت های داخلی و خارجی است.

شکل پوسته بتنی همراه با سقف کاشته شده و استراتژی تهویه متقاطع یک پاسخ محیطی را فراهم می کند که از نیاز به سیستم های خنک کننده مکانیکی جلوگیری می کند. مکان دور پروژه در ترکیب با بودجه محدود و هندسه غیراستاندارد یک استراتژی ساخت و ساز را القا کرد که مستلزم مقدار زیادی پیش ساخته و مونتاژ خارج از محل بود که اجازه می داد زمان ساخت و ساز را به 7 ماه کاهش دهد بدون اینکه به چیزی آسیب برساند. شرایط کیفیت یا بیش از بودجه ما تصمیم گرفتیم یک دستگاه CNC بخریم که امکان نمونه سازی گسترده و تولید عناصر غیر استاندارد را فراهم می کند. این شامل قالب‌های بتنی، قالب‌های اتاق نشیمن/سقف آکوستیک از دست رفته، قاب‌های پنجره سفارشی، مبلمان داخلی و سیستم‌های پارتیشن و همچنین سازه‌های منظره و استخر بود. تئو سارانتوگلو لالیس این رویکرد عملی امکان استفاده حداقلی از محصولات تجاری «خارج از قفسه» را فراهم می‌آورد در حالی که در عوض از مواد محلی مانند بتن، ترازو و مرمر استفاده می‌کند.

Casa da Quinta da Marinha: آسانسور ناپدید شدن IdealPark برای ویلای مدرن احاطه شده توسط طبیعت.

در امتداد ساحل Cascais، در سمت غربی لیسبون و در داخل پارک طبیعی سینترا، یک ویلای مدرن فوق‌العاده در چشم‌انداز معمولی ریویرا پرتغال ساخته شد: Casa da Quinta da Marinha.

 

این منطقه که به‌خاطر املاک بزرگ، کاخ‌ها و ویلاهای مجلل‌اش که سینترا را در فهرست میراث جهانی یونسکو به خود اختصاص داده است، مشهور است، یکی از گران‌ترین و انحصاری‌ترین بازارهای املاک و مستغلات است و به‌طور مشابه به‌خاطر استانداردهای بالای زندگی‌اش شناخته می‌شود و همواره به عنوان یکی از بازارهای املاک و مستغلات شناخته می‌شود. بهترین مکان برای زندگی در پرتغال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط علی حسینی در دو شنبه 2 خرداد 1401


:: نحوه طراحی روف گاردن
:: 17عنصر اساسی باغبانی و طراحی منظر قسمت چهارم
:: 17عنصر اساسی باغبانی و طراحی منظر قسمت سوم
:: 17 عنصر اساسی باغبانی و طراحی منظر قسمت دوم
:: 17 عنصر اساسی باغبانی و طراحی منظر
:: چگونگی ساخت ویلای مدرن
:: بررسی طراحی چهار ویلای معروف در جای جای جهان
:: چگونه یک ویلا طراحی می شود؟
:: اندکی در مورد آنچه باید در مورد طراحی ویلا بدانیم
:: اندکی در مورد طراحی مدرن ویلا بدانیم





به وبلاگ من خوش آمدید




:: خرداد 1401;
:: ارديبهشت 1401;

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by villadesignco